skurmopppp

haha det har nu tagit en halvtimme för mig att damsuga + skura.. vilket brukar ta ca 10 minuter annars, men fyfan vad mycket damm säger jag bara, nu nyser jag massor för att allt damm flög upp i mina näshålor. Men jag känner mig lite duktig iaf som äntligen tog tag i det, jag hade tänkt lägga mig och läsa svenska-boken men sen tänkte jag om, och bestämde mig för att städa istället..så det borde jag nog bli klar med snart..hoppas jag, men det är fortfarande jätte stökigt och dammigt överallt annars. Måste dammtorka lite överallt, och min bokhylla är helt full med massa skräp.. men jag tror inte jag orkar städa den idag det kändes för jobbigt, så det får jag ta nästa gång jag är ledig.. på måndag kanske!

Så min dag idag består av massa tråkigheter, städa, läsa och träna på psykologi läxförhöret som vi har imorgon på morgon. bläbläblä..

Nu ska jag fortsätta med städningen! hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0