skolaaa...

Hejsan! Jag är trött, jag är på skolan, jag vill hem och sova, men somsagt så slutar vi tidigt idag så det är bra. Jag väntar på min konst-grej som jag ska skriva om.. åh jag minns min dröm ännu mer nu, pappa skulle beställa en resa till turkiet, men han hade inga pengar, så han skulle bara stanna där i 1 dag och lämna mig där i 7 dagar.. haha, sen blir det för komplicerat att skriva, för det är bara min hjärna som ser det hur min dröm var. Idag vet jag inte vad jag ska göra då jag kommer hem heller, måste nog städa, är skit stökigt, så det ska jag nog göra, sen ska jag försöka att inte sova så jag kan sova tidigt ikväll som jag säger hela tiden, men brukar ju inte gå så bra.

Men nu ska jag börja jobba med min uppgift som jag hoppas att jag får snart! Sen är det lunch, jag är hungrig.. som alltid. Nej jag kom just på, att jag ska nog träna då jag kommer hem också, eller först städa, sen träna eller tvärtom, för jag har varit alldeles för trött då jag kommit hem från skolan för att ens göra någonting, hamnar alltid i sängen och sover någon timma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0