shabalabebb

idag har jag bränt ...eh.... 563 kronor !!!!! VAAAAAAAAA på vad?... nu måste jag tänka.... mat 100 kr, snus 30 kr, kofta 150 kr, mössa 70 kr, medicin 213 kr..  ååååååååååååååååååååååååååååååh, bara 600 kr kvar.. nu är jag pank igen haha.. nu blir de inge mer shoppa för mig, fast det kommer jag nog göra ändå.. fan vad pengar suger jävla pengar jävlar.. men men.. jag får ju studie bidraget den sista, 1000 spänn..fast då är jag skyldig mamma 1000 spänn... så jag ska försöka flörta med henne å se om jag inte får ge henne 500 nu och 500 nästa månad.. jag hoppas på det.

Nu ska jag snart fara ner till stan igen för att möta dom i "mitt tåg" vid coffein, sen ska vi vandra ner mot älven och jag kan inte vänta tills det är över, fyfan.. bläbläblbälä.. ingen vet ju ens hur man står i ett led, skit störande, och "musiken" är i otakt och nästan alla är dumma i huvudet, idag ville jag bara slå någon i skallen med deras jävla pet-flaska. 1or 1or säger jag bara. Men men klockan 10 är det över och då ska jag hem dirr och mysas med min baby och en frukt-tallrik, mums mums. så nyttiga vi ska vara !! hejdå !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0