regn..

I morse då jag skrev att det inte regnade ute, så började det självklart regna då jag gick ut för att låsa upp cykeln, men jag blev inte förvånad för fem öre. Och på hemvägen blev jag en genomblöt svamp.. men nu sitter jag i mjukiskläder och har just käkat , så jag är ganska nöjd ändå.

Haha på svenskan då vi skulle läsa, hade jag ingen bok för den boken jag ska läsa var tvungen att lånas hem, så vi fick låna en bok med massa noveller i av läraren, då läste jag den fulaste mening någonsin exakt såhär stod det:
"Han hade en lång nervös näsa"
Haha en lång nervös näsa, kan man ha det? jag skrattade åt det iallafall och frågade moa om man kan ha en lång nervös näsa, det tyckte hon också var roligt, dålig humor har vi, men är man trött och less på skolan så kan en ful mening göra det mycket roligare !











Ikväll är det premiärstart av Idol också, så det ska jag se, även om det suger att dom bytt jury, men det är ju alltid lika underhållande att se dom som skäms ut av dom som väljer vilka som ska få synas i tv, jävligt taskigt, men vi människor är inte bättre än så , så därför hånar vi dom som verkligen tror att dom kan sjunga, men inte kan..enligt oss.. sjukt egentligen. Tror dom att dom kan sjunga, så låt dom tro det, ingen mår väl bättre av att få sin dröm krossad? I ett populärt tv-program heller för den delen. Och några vänner till mig sökte till idol förra året då dom var här i skellefteå, men ingen av dom kom förbi "den första juryn".. och då tänker jag direkt att dom sågar många som faktiskt kan sjunga, bara för att få plats för mer folk att göra narr av.. så där tycker jag att jag är smart för engångsskull som kom med en logisk förklaring enligt mig iallafall.

Men nu säger jag inte att jag inte är en av dom som tycker det faktiskt kan vara lite roligt att se på alla auditions bara för att få sig ett gott skratt, men det är det jag menar, att det är helt vrickat egentligen, men vad ska man göra åt saken, vi lever som vi gör.. jaja nog om det, det här är nog det seriösaste inlägget jag har skrivit sen jag skaffade blogg, men det gör inget, nångång var det ju menat! haha.. nu ska jag lägga mig i sängen och kika på lite tv. Hejdå :)


Kommentarer
Postat av: André

Älskling :D

2008-09-03 @ 18:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0