palt

Jobbigaste dagen på skolan är nu äntligen över.. måndag är fan de värsta som finns..börjar 8.30 slutar 16.00 och vi har baaara långa lektioner vilket gör att man blir ännu mer less och trött. Men imorgon går vi kortdag och på onsdag är vi lediga! Jippijippi, och på fredag ska vi ha "fri-kväll" på stan någonstans på kvällen, så vi är lediga nästa måndag :)  skönt. Men jag vill att det ska bli loooov.. lov lov lov !!!.. Jag vill att det ska vara julafton, jag vill att vi ska ta studenten, jag vill massa saker haha. Men det bästa skulle vara att få ha André här hela tiden och att jag fick pussa på han exakt när jag ville. Men eftersom han är i umeå och jag här, så blir det ju inte så lätt. Önskar jag var rik så jag kunde fara till umeå nu på onsdag och shoppa och umgås med han, men eftersom jag är fattigast i världen så går det inte alls försig.

Nu ska jag lägga mig och kika lite tv, sen käka... och sen ......................träna....blä..vad jobbigt.. men jag är somsagt med i ett deal !.. så det är bara att slänga sig upp på min trampmoj och trampa i en halvtimme! Men det ska nog gå ändå. Hejdå



midsommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0