Norsjö

Hejsannnnnn!!
Nu är jag i norsjö med min babi =) .. Vi har spelat det här nya spelet "Spore" idag , och det var ganska roligt, i början iallfall, sen ju mer man "utvecklades" desto tråkigare blev det.. så ja.. det var kul ända tills ens varelse fick den största hjärnan haha. Nu gör vi inte så mycket, vi har käkat lite chips och druckit cola och kikat lite tv. Så nu vet jag inte vad vi ska hitta på, jag måste göra en psykologi uppgift egentligen..som ska vara inlämnad senast på måndag, hade tänkt göra det idag, men det blir nog att göra den imorgon istället känns det som.. jag orkar inte idag! Mjippmjapp nu ska ja fortsätta mysas..

och just ja, jag ska sluta snusa... .maaaaaaaaah ,... hur ska det gå?.. jag har ändå varit duktig idag.. har snyltat 3 stycken av andré kanske , men det är nästan rekord !!!!!!!!! Jag har nämligen inte råd att köpa snus längre jag blir en fattig lus varje månad hur snabbt som helst..så därför är det inte värt det.. i slutändan.. jaja, vi får se hur det går ! Önska mig lycka till !!! hejdå :)

Kommentarer
Postat av: josefinplesner

haha alla slutar, hoppas du klarar det bättre än ståhl iaf ;)

2008-09-14 @ 19:37:27
URL: http://josefinplesner.blogg.se/
Postat av: josefinplesner

haha alla slutar, hoppas du klarar det bättre än ståhl iaf ;)

2008-09-14 @ 19:38:27
URL: http://josefinplesner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0