mos

Den korta dagen idag var skön, imorgon måste jag stääda.. nu är det hur stökigt som helst i mitt rum, en koloni med damråttor har börjat invadera mitt rum. Men jag ska till mammsen idag om ca en halvtimme och sova där. Sen får jag inte glömma att promenixa heller.. så jag måste komma ihåg att ta med mig mp3 spelaren, om inte någon skulle råka vilja gå ut och gå med mig, men de tvekar jag på, men man vet aldrig med mamma eller tina heller för den delen.

jag har iallafall inte lyckats att sluta snusa... vem blev förvånad? typ jag haha.. jag klarade ju av att sluta röka för länge sen så varför skulle jag inte klara av att sluta med snuset.. ja jag vet inte, var väl lättare med rökningen eftersom då bytte jag bara till en annan form av nikotin, men det är sjukt dyrt fyfan.. mamma var snäll och satte in 10 kronor på mitt kort igår för det saknades nämligen det för att jag skulle ha råd med en dosa.. sen hade jag glömt bort att dom tar 3 kronor i avgift, så det höll på att skita sig, men han i kassan var snäll och lät mig köpa den endå. Så nu har jag prick noll kronor, fast det ligger kanske en krona någonstans på mitt golv.

Haha och plesner är fan den farligaste människan att cykla med i hela världen, jag ska nog filma någongång då hon flyger fram över övergångsställerna då det är rött och bilar måste nita för att inte köra på henne. Helt galen, jag tror hon har en skyddsängel som skyddar henne varje gång från att bli överkörd!! 

På lördag blir det att fira rårå som fyllde år i agusti, och det blir mat och massa sånt gött så det blir nog superbra! Nu ska jag lägga mig i sängen några minuter och sen flaxa iväg i mammas räserbil.


Kommentarer
Postat av: josefinplesner

hahahah jaaa filma mig nån gång det hade fan varit skit roligt

2008-09-23 @ 18:21:06
URL: http://josefinplesner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0