majs

Söndagar är den lataste dagen på hela veckan.. det borde vara bättre program på tv tycker jag. Men om bara 1 timme ungefär så ska andré kila ner mot bussen till umeå och lämna mig i 5 långa dagar. Men vi har kommit överens om ett deal.. vi måste träna mån-tis-ons-tors den som inte tränar måste springa broarna runt... fast iofs.. tränar man så mycket så kanske man inte skulle märka av att springa den rundan, men nu skulle jag ju dö efter 5 minuter haha.. så jag får se till att träna hårt ända till jag blir super hurtig !

Nu ska vi se Hål i väggen på 6an och se om det är något program som är värt att tittas på. :)


plesners flygande armar och hår på tåget påväg från arvika !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0