majmaj

Nu är jag hemma igen , och det gick väl bra på stan, det var då massa människor som följde efter oss ner till älven men fick höra att det var då ingen stjärna som syntes med våra ficklampor som det var tänkt, men det var väl ganska förutsägbart kanske. Gud kanske såg den!!.. men inga skellefteåbor iallafall. Sen var det jätte roligt då vi gick i det trummande tåget, så sa johanna att vi skulle titta upp i fönstret, och där står en gammal tant och dansar till takten haha det var jätte roligt. Men iaf, nu är jag hemma och trött , och imorgon blir det en rolig kväll =) jippi jippi, nu ska jag mysa med min toss massa massa, godnatt !

Kommentarer
Postat av: josefinplesner

de är skitgott du måste smaka!!!!!!!!

2008-09-27 @ 12:33:09
URL: http://josefinplesner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0