lördag

hej hopp, bakis-dagen idag. Balzac var exakt som jag hade tänkt mig... alltså inget speciellt, jag kommer då aldrig mer besöka det stället om det inte råkar bli gratis någon fler gång. Så nästa utgång blir den 31 som sagt då Plesner och Ståhl äntligen fyllt år, sen vette fan.. jag är nog inte menad för att gå ut. Sen då vi hade kommit in på balzac så hörde jag "liiiiinn"  kollar bak och där står min packade mamma haha, det var ganska roligt, dom hade fått sig in gratis även fast det var försent för dom sa att dom skulle kolla till mig, jag var nog nyktrast på hela stället tror jag. Men ja, det var roligt ändå.

Idag blir det nog inte mycket gjort... bakis-dag som sagt, såå.. jag vet inte riktigt vad vi hittar på.. vi kommer nog se en film antar jag haha, men det är bra. Nu ska jag gå och ta något att käka! hejsvej

Kommentarer
Postat av: R

haha..alldeles för baaakis=(

Min kväll vart bra just då jag hade tänkt dra hem :D hähä..ödet har sin vääg..woohoo..ja är typ fortfarande lite sepe=)

2008-09-20 @ 16:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0