kaaaalllt brbrbrr

Idag är det fan kallt ute , rekord kallt tror jag.. eller skojar bara.. kollade nyss på termometern och det har visst blivit lite varmare, men nyss var det iaf nästan 1 minus! och nu 0.3 +.. inte så stor skillnad kanske, och jag har ingen bra vinterjacka heller, så jag måste trycka in en tjocktröja under min vår/höst jacka så jag kommer flyga fram på min cykel som en michelingubbe, men det gör inget, bara jag inte fryser på skolan där det alltid är 50minus grader ungefär. Jag får ta och styra upp de där med vinterjacka snart, fast jag har ju redan 2 stycken men en av dom har varit med sen jag var 15 och den andra är inte ens varm som jag köpte förra året..dåligt köp av mig. jag vill ha en stor mysig mega varm jacka, men då kostar ju dom inte under tusenlappen heller, och risken att jag skulle ha tusen kronor att köpa en jacka för är inte speciellt stor. Äh jag får lösa det på något sätt.

idag slutar vi tidigt sen måste jag hem och läsa svenskabok så jag blir klar med den och hinner skriva redovisning till på måndag. gud va jobbbigt... att läsa böcker är det värsta som finns, speciellt nu då vi har äldre författare då man knappt fattar en hel mening vad som står. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmajs. jaja nu ska jag trycka in min tjocka tröja under min tunna jacka och skratta lite åt mig själv, hejdå.


ungefär som mickis alias nisse haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0