Jordens undergång?!?!?!11....

Ja det har varit massa massa prat om det där bigbang projektet på skolan idag.. kommer vi dö om 4 veckor? eller kommer vi inte?... jaa man ser väl !!!...

Blev mycket skämt om det också tex "jaaa, nu kan vi äta hur mycket mat som helst, spelar ingen roll för vi kommer ändå sugas in i ett svart hål om 4 veckor !!!".. men samtidigt längst bak i hjärnan tänker man "hmm, tänk om vi kommer dö på riktigt?".. men aja, jag orkar inte tänka så mycket på det just nu eftersom det har varit det enda vi pratat om på skolan idag typ. Dör vi så dör vi.. men så tråkigt ändå.. haha nu fortsatte jag ändå skriva om det.. smart.  Men jag ska iallafall bli upphämtad av min mammsi som kommer om 5 minuter och umgås lite för de var länge sen! HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0