jeh

HEjsan i galoppen, jag kom hem för inte allt för länge sen från stan där vi har vandrat om kring sen ca halv 2 idag. Först åt vi lite glass och sånt på waynes, sen hittade vi rabatt kuponger på frasses, så jag och rårå var feta och gick dit och käkade tillsammans med moa å johanna som såg på då vi växte=) Men det var gött, händer typ max 2 gånger per år att jag käkar mat på frasses/max och allt sånt där. Så det gör ingenting. Vi är lediga imorgon och därför ska vi ha chillkväll hos plesner! se idol käka massa gött , dricka gött och sånt. Så det blir trevligt, sen imorgon måste jag göra redovisningen till psykologin på torsdag.. , och på torsdag har vi endast en lektion och slutar klockan 11.. haha den här veckan har varit helt sjuk. Lediga hela tiden!

Nu ska jag hitta på något att roa mig med tills jag ska ta min räser cykel och cykla upp för mördarbacken till plesner där vi sen ska samlas som en sekt !!



haha gamla bilder rockar. den här är från 1an på någon fest då alla var fjortisar och längtade till varje helg för att supa sig full.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0