HEJ!!!!!!!!!!1

Nu är jag trött, och tänkte bara skriva något onödigt innan jag gick och la mig..värt.. när jag var nere på stan så blev jag knäpp.. såg en miljon triljoners fina saker som jag bara ville ha och ha och ha... sen tänkte jag..hmm hur mycket pengar har jag.. joo just de 190 kr som ska räcka ända fram till den 25de.. kul, nä inte det minsta.

Så därför har jag hittat en knäpp sida med massa spel som man kan vinna 1000 kr på om man har JÄTTE JÄTTE JÄTTE tur.. , hade den inte varit gratis så hade jag inte spelat heller haha. det är inge poker och sånt, utan bara vanliga spel tex harpan. Så det har jag suttit och nördat idag, men inga pengar vann jag minsann. Sen har jag letat massa tävlingar överallt, och nu är jag med och tävlar om en resa till sicilien!! stor chans att jag kommer vinna, nä men man vet ju aldrig, kanske vill turen vara på min sida någongång i livshistorien. Nu ska jag hoppa i säng och sova länge, för vi har nämligen sovmorgon till klockan 14.40 imorgon.. så det kändes skönt, men jag kommer förmodligen vakna klockan 9 pigg som en pelikan !! godnatt.


Saaaaknaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.. pusspusspuss baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0