halloooooooooooooohasohfueh

Nu är jag trött, ska strax hoppa i säng. Ikväll har jag varit med min baby och starten blev väl inte så bra, tjuriga dumma jag, men de löste sig och han är bäst hela tiden, så jag är lyckligast i världen att jag hittade han..japp, det var jag som hittade han;).. haehheh..  Imorrn blir det somsagt fest, och utgång på balzac om allt går som en dans på tulipaner.

Imorgon fyller min mammsi år också, och jag vet precis vad jag ska ge henne så jag ska göra ett fint litet födelsedags-kort innan jag somnar och skriva en fin dikt !!... jag är så bra på dikter... kanske borde bli poet? Jag har ju några fina uppskrivna lite överallt i skolböckerna.. rozafa gillar dom iallafall haha.

pang poff i säng, godnatt!


mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0