hål i väggen..

Ja det programmet var inte bra för fem öre, dom visade ju ungefär hundra repriser på då dom försökte ta sig igenom det där hålet, och han som var programledare var inte alls bra. Så det programmet skrotar jag!

Nu är det strax dax för sängen, är trött i hela hjärnan och vi börjar tidigt imorgon också så. Men den här helgen har varit bra ändå, i fredags var det super kul förfest hos plesner och vi skulle ha stannat där och spelat monopol istället för att dra ut för det blev bara dåligt med det. Sen igår var en mega bakis-dag, vi låg mest i sängen hela dagen och slöade, men det gjorde vi idag också, vi tog en tripp till konsum iofs å det var ju mega varmt ute, behövde inte ens jacka, så jag hoppas den värmen håller i sig ett tag, för den kalla hemska vintern längtar jag inte ett dugg till! Uuuusch.. börjar frysa bara jag tänker på då 20 minus grader står på tempmätaren utanförmitt fönster..

blääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää


godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0