gröt

Jag åt just gröt, jag känner mig som en gröt i hjärnan också, trodde jag skulle kunna somna jätte tidigt igår kväll, men sen pratade jag med baby i telefonen i en timme vilket är bättre än att sova ensam, sen då jag skulle sova var jag trött men det tog ett bra jävla tag innan jag lyckades dyka in i drömvärlden. 

Och nu är jag vaken igen.. helt knäppt hur allting är egentligen, varför ska man gå och lägga sig för att vakna upp efter vad som känns 10 minuter.. helt knas, enda gången jag gillar att sova, är då jag vet att jag får sova tills jag vaknar, och inte vakna av någon burrande mobiltelefon..! Nu har jag babblat klart, och ska klä mig och allt sånt där skit för att sen fara till skolan i kylan... det är alltså bara 4.9 grader ute, VARMT... jag drömde att jag var utomlands.. varför gud har jag inga pengar... jo jag vet varför, men det kändes bara bättre att skriva sådär haha... hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0