Godmorgon!!

Hejsan, jag är trött och så har jag ont i halsen, kan bero på att vi glömde stänga fönstret så då jag vaknade var det bara 16 grader i mitt rum..smart! Idag ska vi dra en sväng ner på stan och kolla om andrés mobil har kommit tillbaka, för just nu använder han min skruttiga som är sämst i världen...samsung blä.. 

Ikväll ska vi dra och disco-bowla , skit länge sen jag gjorde det, så jag hoppas jag vinner , för jag är världens sämsta förlorare.. haha andré också så där har vi något väldigt mycket gemensamt så det kanske blir fight på banan !!.. nää, men det blir nog roligt iallafall=). Nu är jag lite hungrig, men först ska jag bara hoppa lite på sömntutan som ligger i sängen och är ännu tröttare än mig! hejdå: )


mysi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0