godmorgon!

Hej hopp, nu har jag just käkat gröt, men för omväxlingsskull så tänkte jag att mannagryns gröt har jag inte käkat på länge och det är ju jävla gott... så höll jag på att översvämma hela köket med varm mjölk då den började koka, ingen bra start, men nu har jag käkat upp den iallafall och den smakade utsökt. Nu ska jag snart hoppa in i duschen, sen hitta på något annat att döda tid med tills det blir att cykla iväg till skolan för att ha några minuters svenska och sen skolfoto med franskt tema.. .ja vi får se hur bra det blir haha. Hejdå =)

Haha jag sökte just på google "fransman" och då kom det upp en bild på en man som var exakt likadant klädd som jag hade planerat , randig tröja med röd skarf, det där med skarfen vet jag inte ens vars jag fick ifrån, måste vara min bakre hjärnhalva som minns att jag sett det någongång, men vad bra , då slipper jag fundera ett dugg. bilden gick inte att kopiera, och jag har så pass lite å göra, så därför plockade jag fram min konstnärliga sida . Fast kom på att jag glömde rita en svart basker, men det var väl självfallet ändå så det gör inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0