frikväll

TJENA, snart ska jag iväg mot skolan, idag har vi en kort dag endast från 10-12, vi ska träna till vad vi ska göra ikväll i stan då det är "kulturkväll" i skellefteå, affärer har öppet till 24.00 och massa grejjer att titta på, vad jag har förstått iallafall. Vet inte exakt vars vi ska vara, och vet bara att vi ska bilda en stjärna med hjälp av ficklampor. Men det blir nog nice, vi ska visa att vi estetare finns eller något.. fast det vet väl alla redan, men ja. haha.. idag kommer andré också, äntliiigen.. en skolvecka känns så lång då han bor så långt bort från mig. Men nu är det helg igen, jippi.

Nu ska jag borsta mina stora gaddar och sen fixa iordning och dra iväg. hejtjiopp


Jag snodde den här bilden från rårås blogg för ett tag sen, och jag blev helt chockad då jag såg hur brun jag var, nu är jag ju vit som en snöboll, helt sjukt hur fort brunfärg försvinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0