fet och glad.

Haha jag känner mig som en rullande boll nu, har käkat massa godis och druckit cola så nu är min mage uppsvullen som fan. Men en sån här dag så gör det absolut inget, efter festande så är det ett måste att fetta. Men jag måste säga det att det är inte värt att festa alltså.. hur mycket pengar som helst går åt och dagen efter är inte alls nice. Så jag ska nog sluta festa helt om det inte är speciella tillfällen som tex födelsedagar, festivaler eller sånna kalas!

Nu väntar jag och min pussgurka på att Beck ska börja om ca 10 minuter , och sen blir det nog att sova, jag tror båda vi är lika trötta idag även om vi har sovit rätt länge.. men så går det också! Så nu ska jag dricka massor med vatten och sen gå och pussa på min älskling som far tillbaka till umeå imorgon, lika tråkigt varje gång.. men snart är det lov! Hejsvej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0