fel

Det är något fel på mig jag är 100 säker.. eller ja, jag har då aldrig hört från någon att den alltid är lika trött efter skoldagen och det enda man orkar göra är att ligga i sängen och små sova till och från, jag skulle städa idag, jag stoppade in lite kläder i garderoben sen orkade jag inte röra en arm till.. friskt.. men som jag har sagt tidigare så hoppas jag att det bara är nu då man inte riktigt har kommit in i skol-tiderna.. men det lär väl märkas! Jag hade tänkt träna ikväll också, som alltid.. vi får se.. om jag orkar, men fördmodligen inte! Och eftersom jag aldrig orkar göra något, så har jag alltid sjukt tråkigt också.. jag vill fara och ha kuuul... ååå...stjärt.


haha jag gjorde just en jätte lång sån här tråkig fråge grej, men det var så tråkigt, så jag tog bort den då jag var klar.. jag tror jag ska träna nu... ska jag? jag vetefan, jag testar och ser om jag orkar, orkar jag inte så lär jag väl klaga över det här sen ! hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0