död åt pengar

jag har aldrig varit pengaberoende.. eller penga galen menar jag, penga beroende är jag alltid.. men nu är jag fan helt galen, jag tror jag sprängs snart av att jag vill ha pengar så mycket..  fan va jobbigt.. blä usch å snark..

snart börjar topmodel å idol å allt det där, jag längtar, för då det är slut ska jag slänga mig i sängen och gömma mig i täcket och somna, och drömma om att jag är rikast i världen och kan köpa vad fan jag vill. de skulle vara nice! mjapp mjapp hejdå


en vacker dag gott folk, ska jag också ha sådär mycket pengar... vänta bara och se!!.. måste bara komma på ett smart sätt först, kanske borde jag råna en bank med en spiderman kostym och vattenpistol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0