can my honey come back

god morgan, och grattis på min kära mor som fyller år idag, men jag måste skämmas då jag inte är helt säkert på hur mycket hon fyller haha... fast det får hon ju såklart inte veta om hon nu inte råkar läsa min blogg. Men jag vet ungefär... nånting med 40 iallafall haha. Jag måste nog ringa min storasyster och fråga sen idag. Men vadå det gör väl inget att man inte vet? eller.. ska jag skämmas mest i världen kanske?... jag är bara bra på att veta hur mycket jag fyller! Hon blev iallafall glad då jag ringde och grattade henne alldeles nyss så det är ju bra iallafall sen har jag gjort ett mycket konstnärligt kort till henne med en bra födelsedags present tycker jag! Även om jag bara har 32 kronor på kortet, så är min plan mycket bra enligt mig då, men det får vi väl se vad hon tycker.

bra på att posa är hon också, haha ser nästan ut som hon tagit bilden på sig själv, fast det tror jag nog inte, hon är inte lika ego som dagens ungdomar ;) pusspuss

Ska dra iväg mot skolan snart, och efteråt blir det att gå på stan en sväng, fixa lite grejjer och kolla om jag hittar kanske en billig tröja och då tänkte jag vara fräck och låna pengar av andré, fast det är bara till på torsdag så det borde nog inte göra så mycket, han är så snäll ändå så=) blubb blubb, hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0