blapp

Kom hem från stan för en liten stund sen där vi tog en fika på waynes, och sen bestämde oss för att det blir fest imorgon istället för nästa helg, för då är det bara myskalas på något hyrtställe för att fira rozafa=) , Så det blir nog bra ! Nu väntar jag på min baby som sitter på bussen från umeå och ska vara här till ikväll , fast han kommer tillbaka imorgon igen=) mycket bra.
 
Nu blev jag rastlös.. konstigt.. har gått på stan i 2 ½ timme typ, men har inte kunnat köpa något och jag gråter fortfarande inombords då jag är så jävla fattig så det går inte dit nåmer. Jag har inte shoppat kläder sen ...ja gud vet när och jag börjar bli less.. jag kanske måste skafffa mig något jobb på sidan av skolan? Fast nä, det skulle jag aldrig klara av, jag som är helt dödstrött efter en skol-dag skulle ju aldrig klara av att dra och jobba, och specieltl inte på helgerna heller, mina enda lediga dagar... så jag skiter nog i jobb tills jag tagit studenten! Nu ska jag kika lite tv och sen äta och sen mysas =) hejdååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0