blä

Jag som hade tänkt träna idag.. jag tänkte just ta på mig dojorna och börja trampa, sen kände jag hur trött jag var, jävla skolan som gör mig helt död.. jag tror jag måste komma in i skoltiderna innan jag kommer orka börja träna, iaf på min trampmokajäng.. så tills dess får jag väl börja gå ut och promenera eller något, funkar ju alltid och är inte jobbigt på samma sätt, utan mest bara skönt. Så det får jag sikta på, men inte idag tror jag, är alldeles för död i hjärnan för det. Så nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på en beck film, kommer säkert somna också... åå jävla skolan..för andra gången. hejdå'


trött som en flygande mås som har flygit i femtio år..fast dom blir väl inte ens trötta, så jag är något annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0