ajjjj..

Det blev inte mycket trampande för min del, endast en kvart sen fick jag för ont i ryggen.. jag skulle nog ha gått ut och gått istället för att trampa. Min rygg har blivit mer å mer knas på sista tiden, så jag måste nog fara på en bra massage snart!
Jag kom just ut ur duschen och jag känne rmig helt slut i hela kroppen och jag har slut medecin också.. så snart dör jag väl i astma anfall eller något.. så därför suger det extra hårt att vara fattig just nu, kan inte köpa ny medecin föränn på torsdag... ååå hur ska det gåå.. astma är en sjukdom från djävulen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111 haha nja .. har fått det från min mammi haha... tur att jag tycker om henne ändå. Hejdå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0