åååuueaheh

Jag orkade bara vara på skolan till efter lunch, jag kände mig så risig så jag cyklade hem och nu har jag fortfarande feber.. så jag hoppas det går över under natten så jag får bli frisk. Idag har jag bara legat i soffan och sovit massor och kollat tv.. less.. saknar min älskling.. mår illa, det är så jobbigt att vara sjuk speciellt nu då jag kommit in i värsta "jag ska vara på skolan varje dag-stadie". Men jag for iallafall dit i morse så därför tycker jag att jag var duktig iallafall, missade bara en lektion så, det kanske inte är så farligt. Skolfoto på onsdag, hm.. undrar om jag ahr någon tröja till vårat tema? jag tror inte det, eller jo jag har många i det stuket, men ingen som jag skulle kunna tänka mig att ha på skolfotot, så vi får se med det. Nu ska jag lägga mig och se extreme home make over. Hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0