åååååh

På sista lektionen, psykologi så höll jag på att somna, visst jag har varit trött på andra lektioner förut, men aldrig så jag har känt att jag skulle lätt kunna somna sittandes, och så var det idag.. alltså inte så rolig sista 2½ timmes lektion.

Imorgon har vi kort dag, så det känns bra, men det är så jävla jobbigt nu då andré har farit till umeå, mycket jobbigare än vad jag trodde det skulle kännas.. men jag försöker med hela min hjärna att tänka positivt att vi kommer ändå ses lika mycket som förr om kanske inte lite mer eftersom nu får båda lov då och då.. men det är svårt, speciellt nu i början, för jag tänker att det kommer bli lättare sen , men det är "bara" 1 år kvar av gymnasiet för min del!..












Så jag hoppas det här året går i räser-fart. Nu ska jag lägga mig i sängen, vänta på mat, kanske ska vila lite medans jag väntar, för jag lär ändå ta min femtio timmars powernap idag eftersom min hjärna är helt död.


Kommentarer
Postat av: Anonym

stackare =( men håll ut. det kommer kännas bättre sen.

2008-09-01 @ 18:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0