When we're dead awaken

Ja, .... den var väl bra, eller jag fattade typ ingenting, men skådespelarna var grymma. Synd bara att man tappar bort sig så fort då det inte är en handling som faller en i smaken riktigt. Jag vill kunna lyssna och förstå ändå, men jag är inte bra på sånt. Och den var ju på Engelska också, så i början lyssnade jag nogare än nogast, men sen då jag började bli uttråkad så fattade jag ingenting av vad dom höll på med. Men cool scenografi och bra skådespelare. Blir bara svårt sen då vi ska göra någon sorts analys på det hela.. haha

Egentligen måste jag sitta och skriva bokredovisning nu, men jag orkar inte. Jag är trött och har ont i mitt gungande huvud. Har inte ens läst mer än halva HALVA boken heller.. så ja ..!!! blir nog inge bra. Nu ska jag gå och borsta tänderna och rengöra mitt face, och sen ska jag hoppa i säng tror jag. Sovmorgon imorgon, skönt. det behövs.. för imorgon är det naturkunskap i tusen år, som förövrigt är det ämnet som vi haft minst i, och nästa vecka ska vi ha prov? VA? vi har haft 4 lektioner typ det här halvåret. Eftersom läraren varit borta i sin bondgård. Så med det vet jag inte riktigt hur han har använt sin hjärna.

I helgen blir det balzac iaf, och jag blev överlycklig då jag fick veta att det är gratis entre denna gången också, eller.. min börs blev glad! så det blir nog ball

godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0