wall-e

Tjenatjena fisk mamma, nu har vi just sett lilla melodifestivalen och alla sög.. vars är alla små pluttar i sverige som kan sjunga? Ja jag vet inte, inte i lillamelodifestivalen iaf, men det är rätt roligt att kolla på ändå. Innan det så såg vi Wall-e som var jätte bra, rekomenderas till dom som gillar pluttisnuttiga filmer! Och snart ska vi se Mirrors som går på bio nu, en skräck film... brbrrr.. så jag tror jag måste krypa ner under täcket och ta skydd av andré som får skydda mig mot alla onda andar som jag kommer vara rädd för då filmen är slut.

Vi var en sväng på stan idag också, blev ingen lång tripp.. jag hittade inget..eller ja.. jag kollade väl knappt heller, testade en tröja som var helt okej, men inte okej för min budget. 400 kr har jag absolut inte råd att köpa en tröja för nu. Så det får vänta till.... eh.. november, för då kommer jag ha alla mina pengar, eftersom jag är fortfarande skyldig mamsen 500 som hon ska få nu i oktober. Men men, jag får väl överleva. eller ja det gör jag ju endå haha.. får ju mat och allt sånt bra då man bor hemma! Även om det är tråkigt att ha samma gamla ruttna kläder liggandes i garderoben. Jag tror tilloch med kläderna är less på att leva, jag tror dom vill skrotas och utplånas lika mycket som jag vill det.

Jaja nu ska vi se filmen, och imorgon bär det hem mot skellefteå igen.. så jag måste ringa plesner imorgon och se vilken buss hon ska ta hem, så jag slipper åka hela långa vägen själv :) mycket trevligare då man har sällskap och kan prata om allt mellan himmel å jord! maj maj godnatt !

Sen tänkte jag ju lägga in kort på andrés studentrum också.. men han har inget minneskorts-in-sättare eller va man nu ska kalla det, så det får jag lägga in då jag kommer hem imorgon istället.


men vi har det mysigt ändå i hans fula rum haha=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0