vars försvann alla?

Haha det är så tråkigt att se då besökantalet bara sjunker som en död båt.

har just kommit hem från mamma , nu börjar låten sitta, och vi har bara 1 dag till på oss innan begravningen, så jag hoppas det blir bra.

Imorgon är det FN dagen, och då ska vi vara på torget och visa hur det ser ut i samhället, mänskliga rättigheter och sånt. Vilket en massa andra folk också kommer göra, så far till torget imorgon och kika vet ja. Börjar väl kring 11 skulle jag tro. Så imorgon blir nog en ganska chill dag, förutom att vi måste redovisa en grej på skolan efter det där, så vi slutar inte föränn kl 4 ändå. Och sen ska jag och plesner sätta våra stjärtar på bussen mot umeå där hon ska till sin mamsi och jag till andré. Vet inte hur länge jag blir där, men till tisdag tror jag. mjap mjap. Nu ska jag se lite tv och lata mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0