usch..

Vi vaknade för ca en halvtimme sen och det är ingen vacker syn att vakna upp till om man tittar runt i rummet heller, det enda som är fint här inne är andré haha.. men jag har iaf skit mycket astma, hade det igår också, vet inte vars det kommer ifrån så jag längtar tills vi nu snart ska dra ner på stan och jag får lite frisk luft. Och innan jag somnade igår också så var ajg jätte jtäte varm och mådde skit dåligt och kändes som jag hade 40 graders feber, och somsagt jätte mycket astma så det var ingen rolig kväll.. men jag lyckades iallafall somna efter en sömnparalys som jag inte heller haft på jätte jätte länge.. säkert för att jag var sjuk, men iaf när jag vaknade i morse så provade jag febern direkt och jag har inte feber? va... jätte konstigt.. men det är bra iaf för jag vill inte må skit då jag inte ens är hemma i skell. NU ska vi iaf bege oss ner mot stan och jag ska grina lite för jag inte kan köpa nått, men jag ska iaf köpa en hårtork !!! det vet jag.. haha hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0