umeå

tjenare, nu sitter jag i min storasysters studentlägenhet, jätte mysigt har hon. Men innan vi kom hit så var vi och kikade in i andrés rum som ligger nära, han har inte hunnit flytta in än eftersom han fick den i onsdags. Men fyfan va äcklig korridor han bor i, jätte skabbigt kök bara öl i kylskåpen och bläbläblä, och det värsta är att de luktar avlopp fulla andrés rum... BLÄÄÄÄ... fyfan bajs bajs bajs hela lägenheten, och sängen ser ut som man är på kollo.. allt kändes som kollo i hans korridor. Så jag vet inte , innan han fått snyggt där inne så kommer jag inte vara peppad på att komma in i hans rum varrannan helg, men jag kommer hit för att få vara med han och det är ju det bästa. Men men iaf.. snart börjar idol så då ska vi se på det, och sen ska vi dra ner på pizzerian och käka middag eftersom ingen av oss har ätit än. Sen ska andré iväg och möta upp sin mamma som kommer med dator, tv å grejjer till hans lägenhet, så medans dom donar på där så ska jag stanna här och vara social med min syster. maj maj och imorgon blir det stan somsagt.





jag är en så bra fotograf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0