trött och ... kallt

Idag är det kallt som fan ute, men tur att jag får åka räserbil med plesner till skolan idag eftersom vi ska till umeå direkt vi slutat :) Och jag steg upp tidigare idag för att duscha och packa grejjer, men jag har fan inte packat ett skit känns det som... jag lär väl bara slänga ner några plagg och hoppas på att dom matchar varandra någorlunda iaf. Men det spelar egentligen inte så stor roll, jag ska bara mysa med andré hela helgen, fast imorgon ska vi gå en sväng på stan iallafall så får vi se hur mycket billigt jag hittar där...förmodligen ingenting haha. Men man vet ju aldrig ! Var länge sen jag var i umeå och vandrade. Nu ska jag fortsätta försöka packa min väska och sen göra mig i ordning och sånt, och sen ställa mig på vägen och vänta på att den gröna superbilen kommer med en dreglandes hund baki :) haha


snart baby får vi gå hand i hand igen :)
och jag vet jag är dålig på att ta nya bilder, så det hamnar bara gamla bilder här, men jag ska försöka bli bättre !!
I PROMISE hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0