tråkigt = lista..

Jag har så jävla tråkigt och inget att skriva om heller, så då kopierade jag den här listan som jag har sett på typ allas bloggar i hela världen nu. Skit tråkigt jag vet, men tidsfördriv !

HAR DU
ett förhållande? Japp
en bästa vän? Nej, värderar inte kompisar på det sättet.
blivit kär vid första ögonkastet? Jajjamensan
skrikit år en lärare? Ja men det var läänge sen.. i 6an.
kysst någon och sedan ångrat dig? JEppjapp
ljugit för dina föräldrar om vart du är? Johoooo
några smycken som kostar över tusen kronor? haha nej, jag har 2 par örhängen från hm de räcker.
snusat? mmm
rökt? mmm

DAGENS
klädsel: Mjukis är bäst
frisyr: ful tjorv mitt på skallen
låt: eh.. vet faktiskt inte, har inte lyssnat på musik idag.
vill ha: Pengar. massor..
sjuka: vet inte, jag tror jag är sjuk, men jag tror det är inbillning haha.. 
beroende: Snus.. bara för att jag har slut...ååååå...
saknad: Mys..
köp: inget, jag är pank
godis: typ glass.. och annat fett... vadå det är söndag..

FÖRSTA
bästa kompisen? Vet inte, jag var en kompisplayer som alla andra.
bilen? min röda fina.... vad heter dom? bob?.. typ, ja men alla hade sånna iaf då dom var små!
husdjuret? Hund
semestern? Ingen haha.. eller ja.. finland?..eller nä.. eller jag vet inte, jag har aldrig varit på semester enligt mig. 
jobbet? Sommarjobb med äventyrsskola? vet inte vad det heter, men barn som ska lära sig klättra/segla och sån skit.
köpta skivan? Säkert brittan.
piercingen? Öron
konserten? Hm.. måste tänka.. jag vet inte, måste nog varit på julgalan i vintras.. då var det massa artister iaf.
fyllan? Sommarlovet då jag skulle börja 9an

BLANDAT
är du blyg inför det motsatta könet? Nej, eller nä det tycker jag inte.
hur gammal blir du nästa födelsedag? Nitton ovärda år
har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Näe jag tror inte det.. ? eller jo skojade bara.
använder du huvtröjor? Ja det är skönt. har på mig en skön nu ! bang bang
vill du ha några tatueringar eller piercingar just nu? Har 2 piercingar, skulle inte skaffa en till. snarare ta ut båda två men det vågar jag inte, då skulle jag nog inte känna mig som jag längre. Tatueringar kommer, måste bara ha pengarna först!
kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det mosatta? Beror väl på, både och.

TIO, SISTA
personen som smsade dig: André
personen du kramade: André
personen som ringde dig: Mammsi
personen som du ringde: André
alkoholdrycken: Någon knasig drink på balzac
bilfärden: Ovärd taxitur från balzac - mig.. förlåt andré.. haha
filmen du såg: Kung fu panda
Låten du hörde: The End - låten ur panda filmen
gången du grät: I onsdags då morfar gick bort.
måltiden: Pyttipanna


NIO, SKULLE DU
våga hoppa fallskärm? Aldrig
våga hoppa bungyjump? Kanske.. om jag skulle få en miljon
kalla dig själv lycklig? Japp
hellre ta bilden än vara med på den? Nä tråkigt att ta bilder..roligt att vara med!
kunna gråta över en kille? Ja.
kunna gråta över en tjej? Ja.
kunna ljuga för någon? Om det behövdes.
kunna springa femtio mil? Näe inte i mitt kondition skick nu iallafall !

FEM VAL
solnedgång eller soluppgång? Solnedgång.
sommar eller vinter? Sommar !!!!!!!!!!!!!
vilken ålder har varit bäst hittills? vet faktiskt inte.. alla på olika sätt.
sova på sida, mage eller rygg? Mage med ett ben som en krok!..eller går inte att förklara.. men jag vet ! haha
kramar eller kyssar? båda är mys, så båda.

FYRA SAKER
du gör när du har tråkigt: Tar mina långa powernaps, dator, äter, sjunger, duschar.. osv
du gjorde igårkväll: Myste, såg film, åt choklad, sov.
du kan höra just nu: Tvn, pappa som bullrar, jag som knapprar, och grodan som skuttar.
du inte kan leva utan: Mat, mat, mat mat

TRE PERSONER
du kan berätta allt för: Gud , buddah, allah..
du tycker om: André, familj, vänner. smart jag var!
du inte gillar: Äh,

TVÅ VAL
coca cola eller fanta? båda, beror på vad jag är sugen p1
hund eller katt? Båda där också. mys mys söt söt.

EN ÖNSKAN
Att studenten 09 kommer fort !


fan va tråkigt... nu ska jag nog se heroes.. sen sova..för jag såg just att klockan var mycket för mig haha..godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0