tråk

Ja jag har varit uppe sen 9 och nu har jag skit tråkigt.. men ska snart ta bussen till ersmark som går kl 12. Sen blir jag nog där till ikväll någongång. Sen hem, fixa lite saker, sen sova, sen imorgon blir det att stiga upp tidigt.. vi ska vara i kyrkan i norsjö en timme tidigare, alltså kl 10 för att få hjälp med mikrofoner och sånt, hinna repa en gång. Och sen efter begravningen blir det att fara till morbror som bor i norsjö för att prata och sånt där.. sen måste jag kanske ta bussen in till stan igen för att möta upp alla brudar , gå ut och äta, förfesta, station och sen sova igen..

sen det där med utklädnad... jag hade ju tänkt klä ut mig, men nu vet jag inte om jag orkar längre, känns så jobbigt att fixa, så vi får se hur engangerad jag blir senare idag.. kanske får en bra idé eller så inte. Så antingen blir jag utklädd i en liten skala, eller så blir jag bara tråkig och vanlig.. det är upp till ödet !! mja. kanske inte, nu ska jag tråka lite till innan jag ska fara iväg.


kanske borde fixa en sånhär mask !.. nä usch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0