tjockt

Kom hem från mammsen för en timme sen ungefär, jag fick skjuts hem för jag var så duktig och lagade mat och bakade kladdakaka och städade bort efter mig tilloch med.. så mamma tyckte jag förtjänade skjuts hem:) tack så mycket min mysmamma!

Nu sitter jag här och lyssnar på gammal musik som jag lyssnade på då jag gick i 8an-9an, det är så jävla skönt ibland.. att bara sitta å lyssna på en låt man hört en miljon gånger förr, men ändå så är den bra på ett konstig sätt. Ja nog om det.

Vi har fått massa uppgifter i alla ämnen vi har tror jag.. och jag har inte gjort en enda. Klassfest i helgen pratas det också om, så vi får se hur det blir med det! Brukar alltid pratas, sen skiter det sig ändå, men man vet ju aldrig! Jag längtar bara till på torsdag för då kommer baby som är ledig på fredag :) jippii. mimim.. vad gör jag nu då.. ingenting.. eller jag skrev ju just det kom jag på haha. Nu ska jag fortsätta lyssna på massa låtar, man blir så glad av musik! Jag sitter alltid ensam i mitt gula fula rum och diggar på min fula stol framför min fula dator. Så nu ska jag fortsätta med det!

och därför bjuder jag på en skön låt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0