Time of your song

shabbalabbababa.. ikväll har vi inte gjort mycket, käkat choklad och började först med att se Ace ventura första filmen, sen slog vi över till tv4+ under reklamen och såg att flightplan var där, så vi börajde se den istället haha. Sen hoppade vi lite mellan kanalerna under pauser.. så jag vet inte riktigt vad man ska säga att vi har sett..båda två kanske! Sen nu hade vi tänkt hitta någon film att se, men sen börjar det någon rymdskepps tjolahaba film på 1an som andré ville se, han sa att den verkade skit bra , så jag får väl lita på han! Annars blundar jag bara i smyg och råkar somna! Det funkar alltid.

Imorgon måste jag göra psykologi läxa .... kom på det nu haha..eller har kommit på det några gånger under helgen, men sen har jag glömt bort det igen. Nu ska jag lägga mig i sängen :) godnatt.


rosa!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0