The scientist.

Hejsan.
Jag är hos mammsen i ersmark, och ska sova här till i morgon bitti. Jag och mina systrar har tränat på låten som vi ska spela/sjunga på morfars begravning. Som blir The scientist av coldplay, en fin och känslosam låt. Så jag hoppas det går bra och att vi kan stänga ute våra känslor just under dom få minuterna som vi ska sjunga.

Nu ska jag nog se på lite tv, eller nä jag ska säga åt mika att ta fram sina gitarr-fingrar så vi kan träna lite mer. Sen blir det att se på tv och slöa och sen gå isäng tidigt för jag är super trött och har lite ont i mitt huvud.

Men snart är det lov och det känns så jävla skönt... åh.. loov loov älskade lov. PUSSPUSS på lovet. Och puss puss på min älskling som jag saknar massor. Hejdå!


jag letade om mamma hade några roliga bilder på datorn, men det enda hon hade var bilder på våra förra kattbäbisar, så ja det får väl bli en på en av dom !!.. haha.. mjuka och gosiga, men snart kommer det fler ;) mysmys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0