stressad i drömmen

Inatt var det andra gången jag drömde om att jag Plesner, och Rårå stressade till balzac efter teatern haha.. och ingen av drömmarna har vi kommit fram? Kanske ett tecken !!... eller så är det bara för att jag tänker på det då och då,b ara för att jag ska ha något annat att tänka på. Man vet aldrig, drömmar är lustiga.. men jag drömmer oftast om något som jag har tänkt på under dagen eller sett på film eller något.. då kan inte min hjärna vara speciellt fantasifull.

Idag råkade jag stiga upp lite för tidigt igen, jag är bra på det.. men jag orkar inte stressa, kanske därför jag stressar i drömmarna istället. Stressa har jag gjort klart i mitt liv tycker jag. En annnan dålig grej är att det bara är 2 plus ute + regn... jätte bra, nu blev jag jätte glad så jag sken som en sol..

Nu ska jag hoppa på André som ligger i sängen och har det mysigt medans jag har det omysigt. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0