spagetti ben

Nu har vi just käkat pastasås och spagetti, men det är inte därför jag har spagetti ben, utan vi gick ända bort till europamöbler på söder och tillbaka..och påvägen dit så gick vi in på 2 andra möbelaffärer och vandrade runt och testade sitta i alla olika sorters soffor. Sen var vi tvugna att gå in på coop och köpa choklad och cola till ikväll! Nu är mina ben och fötter helt döda... stackars dom, så därför måste jag vila dom nu i minst 50 timmar. Låter bra va? Japp..

Men vi hittade iaf en fin och skön soffa på europamöbler, så det var nog värt att gå ända dit bort. Så nu kanske André slår till på den och gör sitt studentrum lite finare=) jippi. Nu ska jag lägga mig i sängen och vila mina långa långbens-ben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0