skruttig torsdag.

Blev så att jag stannar över natten här i ersmark hos mammsen.. kändes lättare imorgon då vi ska dra iväg rätt tidigt.

Idag har jag inte gjort mycket, kom fram hit vid halv 1, tränade låten några tusen gånger, såg film, tränade lite till, åt mat, tränade lite till, åkte till stan för att hämta kläder osv. Och nu sitter jag här, uttråkad. Men finns inte så mycket annat att göra, men som jag sagt förut så gör det inte så mycket bara jag är ledig från skolan haha. Nästa vecka börjar praktiken på Jula på solbacken 1 vecka. Så jag hoppas jag är duktig haha så man kanske har någon chans att charma till sig lite jobb, det hoppas både jag och plesner på eftersom vi ska vara på samma ställe. Nu ska jag gå och klappa på tjockis magen och känna alla sparkandes kattungar som snart kommer finnas fullt överallt här på golven springandes och klösandes.

Puss andré.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0