räsersnabb

åh, jag lyckades kliva upp för tidigt idag också, ... är redan klar och ska inte fara föränn klockan 10?...värt, jag har visst blivit supersnabb på att göra mig klar på morgonen! men vad bra, då kan jag sova lite längre varje dag istället! Så nu sitter jag här i mitt mörka rum medan andré ligger och snarkar.. fast idag har vi en mega super kort dag om allt går som vi vill så jag slutar nog runt 12-1! inte helt fel. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll då andré ska hänga med någon polare.... majmaj. Men jag får väl hitta på något! Nu ska jag fördriva min tid på något sätt...har bara inte kommit på hur än! hejsvej!


 denna kvällen vill jag helst slippa minnas!! men förfesten var bra, sen spårade allt i min väg haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0