ojdå

jag råkade visst sova jätte jätte länge idag... vaknade alldeles nyss .. men jag somnade iofs efter klockan 2 så. Igår var det jätte roligt iallafall ! Eller jag hade då hur kul som helst haha, vi spelade mest rårås spel som hon fick i lördags "sanning eller konsekvens" fast inte med kort denna gång, utan det var en spelplan MED kort. Mycket roligare än mina kortlekar iaf, men det kan nog vara för jag är less på mina frågor. 

Idag trodde jag skulle bli en mysig dag med baby... men han kommer inte idag..så det blir en tråkig dag istället. Men det är final i topmodel ikväll så jag får väl vara glad för att jag har något att se på iaf! Nu ska jag gå och ta något att käka, och sen ska jag se avsnittet av topmodel som var igår, eftersom vi såg på idol då. Hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0