nu kan jag officiellt kalla mig för matlagare

För idag har jag gjort korvstroganoff alldeles själv!!!!!!!!!! eller okej... andré skar korven och fixade makaronerna.. men vadå hur svårt är det? mihihi... men det blev gött iaf och jag var lite stolt över mig själv efteråt. Nu kom jag på att jag har visst glömt att göra matlåda på det som blev över... ops.. får ta och göra det efter jag har skrivit klart detta.

Ikväll blir det film och fett kväll hos Plesner, det blir bra. Så där ska jag sitta och fetta och snacka skit medan andré hänger med sin polare från norsjö på någon fest här i stan. Sen ska jag ringa han då jag ska hem så ska han komma rusandes och mysa med mig :) mohahaa... nä men vadå, det är väl bra haha. Eftersom han inte ska festa så tycker jag inte att det är så elakt =)

Sen hade jag tänkt vara lika smart som Plesner och lägga upp kläder på blocket/tradera som man knappt har använt för att sälja, men då har inte jag någon jävla internetbank och självklart kostar det att lägga upp en annons också.. så det blev inget av med det idag iallafall.. så det får jag fixa sen. Hade tänkt lägga upp en hood, en klänning och ett långt "linne" och ett par skor... åh tänk jag hade nästan kunnat bli lite rikare om någon nappat! Men det får någon göra senare istället. mjapp mjapp nu ska jag gå och fixa klart i köket, sen pussa lite på min man, och sen ska jag nog dra iväg uppför backen :) tjolahophej


en dålig bild på det jag tänkte sälja, ett långt linne från zara(använd 1-2 gånger), en klänning från HM (aldrig använt) och en Carharrt hood(använd högst 5 gånger). Haha nu vet jag inte ens om någon skulle vilja köpa det där, men man vet ju aldrig! Chansa bör man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0