mitt huvud sprängs

Jag tänkte nyss "fan va dålig jag har blivit på att skriva i bloggen".. äh..

mitt huvud gör ont, jag tror jag har feber.. men jag orkar inte testa, för har jag feber så kommer jag tänka "jamen vad bra då behöver jag inte ställa väckaren imorgon för då stannar jag hemma".. och jag måste på skolan, så därför hoppas jag att jag mår bättre imorgon. För att vara på skolan sjuk är ingen hit. Idag fick jag en chock... jag måste börja träna haha.. shit pomfritt.. men det var bra att jag la märke till det, för då blir jag mer motiverad ! Så imorgon börjar mitt nyttiga liv igen som jag gjorde slut med just innan sommarlovet. Välkommen ska jag säga imorgon. Men det är ju bara tisdag än, så det välkommnandet får vänta. Nu ska jag lägga mig och vila, blev ingen powernap sist, och nu känns det onödigt att sova i 1 timme, så jag siktar på att ligga kl 9 istället, finns inget skönare än att somna så tidigt. Hejs


det där är jag imorgon då jag springer på min tramp-moj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0