mat mat

Nu har jag just käkat pyttipanna, så nu är jag mätt och glad. Idag har varit en jobbig dag, måndagar är alltid värst.. men nu är den skoldagen äntligen över.

haha det är alltid lika roligt att se då man lagt in länk till sin blogg på apberget så flyger besökarantalet upp som bara den, sen tar det några dagar, fortfarande rätt många som kollar, sen åker det ner igen på det vanliga. Så tråkigt, varför kan inte alla bara börja läsa min blogg så jag kan vara lite glad då jag kollar statistiken haha. Men äh, jag är glad ändå, jag brukar ju inte skriva så vettiga saker så .. men nåndag ska jag komma på något roligt att börja skriva om, men min hjärna är fortfarande i daller-tillstånd efter skolan börjat om.

Sen tänkte jag på en rätt rolig sak idag.. jag brukar tänka rätt konstiga saker rätt ofta men ändå, jag tänkte att "tänk om man skulle få ett presentkort hos en frisör och göra exakt vad man vill för obegränsat pris, då skulle jag sätta in löshår och färga det blondt" Då kan man ju undra "vad fan skulle hon göra det för?" Haha och jag vet inte, förmodligen för att jag skulle aldrig göra det annars och sånt kostar ju multum och för att då skulle jag kunna färga om det nästan gratis hemma sen igen! smart jag är., fast jag har redan begått det misstaget en gång och var blond i...1 dag. Fast då färgade jag det hemma också, så det blev gult, orange och vitt väldigt vackert. Jag tror tilloch med jag har en dålig webcam bild på det eftersom jag hade ingen digitalkamera då.. nu ska jag leta efter den..

haha sämst kvalité.. jag ska leta fram någon annan, eftersom jag kom på att ett tag i 8an hade jag rätt många ljusa slingor så jag såg blond ut på vissa kort..

Att vara fjortis är ju ett måste då man är 14-15 eller hur!

Nä blond är inte min grej! men det är roligt ändå att tänka sig själv i en hårfärg som skulle bli helt fel. Jaja nu ska jag hitta på något annat , tjolahopp hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0