make me a supermodel

Såg jag just på, det var inte speciellt bra.. så det ska jag nog sluta se! Sen kom jag på att jag har inte sett det senaste heroes avsnittet heller.. aj aj inte bra, men det ser jag nog imorgon, för ikväll ska jag se tjocka tjejer som sätter sig på män, det låter väl festligt? Mosa alla innehåll i deras kroppar..splash..
Sen har jag tänkt lite också på att jag borde nog byta design på min blogg snart.. har haft såhär nu alldeles för länge, men jag känner mig för lat för att orka ändra.. det tog så jävla lång tid sist och jag är inte den som tar tag i saker i första hand, så det lär inte bli något med det på länge..!

Praktik............ ja det har vi vecka 45.. jag har fått praktik på mammas jobb, men jag sommarjobbade där förra sommaren och det var dom 2 jobbigaste veckorna i mitt liv.. jobba halv 7 till halv 4.. låter frestande? nä tänkte väl det.. så jag måste nog gå runt lite på stan imorgon (om jag orkar), och höra runt lite om det behövs en lat tjej på 18 år i en vecka!

Nu ska jag gå och borsta tänderna och sen lägga mig i min mysiga säng och se på efterlyst och sen på generation fett och sen ska jag sova, och sova länge, för imorgon har vi inget individuellaa!! skööööööönt. så jag har sovmorgon till klockan 11 inte helt fel! Godnatt gott folk!


haha helt bekymrad såg jag ut på den här bilden. fast det kanske jag var tillochmed! vem vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0