majs

Nu har jag just kommit hem till tina igen efter jag och andré varit och käkat nere på stan... och alla ställen är skit läskiga..  umeå är skit läskigt på kvällen tycker jag haha.. så skellefteå är bra för att det är inte läskigt att gå på stan på kvällen för då är ingen ute haha. Nu går det mest bara massa konstiga folk och tusen fjortisar överallt

Men nu är jag iallafall här och andré mötte upp sin mamma som kom från norsjö med saker från hans rum som han ska ha i sitt nya rum..typ tv, dator, sängkläder och sånt där. Men jag längtar inte till att vara i det där fula rummet och sova haha.. skit fult åå det går inte ens att förklara , jag ska ta lite kort sen och lägga in så mina tusen läsare får se. Men jag längtar iallafall tills det har blivit lite ordning där inne och att avloppet har slutat lukta skunkbanan. Nu ska jag se Familjen är värre som går på 5an , även fast den varit en timme, fast jag har ju sett den förut så det gör ingenting.

Sen måste jag göra en uppgift i religion i helgen också.. den skulle vara inne igår och jag hade skrivit upp fel datum på mobilen,.. men grejen är den att jag tror faktiskt bestämt att hon sa den 9onde för jag minns att jag skojade med mickis om att då är det ju bra om jorden går under , då slipper vi det där.. så det var lite konstigt. Sen har vi någon uppgift till psykologin som jag inte har papper till heller, så jag måste göra den på söndag också..fan va jobbigt.. jag gillar skolan då vi är lediga typ halva veckan och inte har några uppgifter alls.. men vem gör inte det?? Jaja nu ska jag sluta skriva och titta på filmen och sen dra till andré då han är klar med allt sjåandes... hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0